torsdag 17 maj 2012

Trist

Här står hon, Teckla på sin vagn. Om allt hade gått som man velat så skulle hon legat i Simrishamns hamn nu, men jag fick bara ihop mej och en till. Det blev för dyrt. Trots att jag frågat runt och slängt ut en blänkare på bloggen så var det inte någon som ville följa med. Är vi så rädda för att skapa nya kontakter så vi sitter hemma trots att man hade velat följa med? Är det så farligt att åka med någon okänd, man vet inte men är vi så hemska mot varandra i trollingvärden så man inte vågar åka med en okänd? Jag har inte kännt det så med er trollare jag träffat. Men jag kanske tänker helt konstigt det kanske bara var fel helg eller ingen hade råd eller något annat. Men nu är det som det är. Vi åker ner på nationaldagen ett litet gäng ur min egen bubbla och då ska vi bända lax. Men det finns en plats kvar om någon vågar och vill hänga.med och kanske skaffa sej nya vänner för livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar