onsdag 23 maj 2012

Bokat


Då har man fixat boendet när vi ska ner till Hasslö. Då jag har mycket på mitt jobb så kommer jag inte loss förän om två veckor. Jag hoppas det finns någon laxaskrutt kvar i det området då. Det blev en lägenhet någon km från Garpahamnen. Jag tror detta blir fint som snus helt enkelt. Jag längatar som fan nu, hoppas man kan dra på en bonusfisk på resan så har man haft en jävla upplevelse tror jag. Jag ska passa på att tacka Team JOJ och Willes Fishing samt Morgan Levin för att ni varit trevliga och besvarat mina frågor om allt och inget. Om man som jag är nybörjare så är ni guld värda som lämnar ifrån er lite tips om vindar och eventuella bra betesval. Ett STORT TACK till er. Nu är det bara att vänta. Under tiden jag gör det så ska jag träffa kappelmakaren i morgon och se vad han kan göra för underverk i år med kapellet. Sen till helgen så blir det att polera och vaxa båten samt fixa dom där småsakerna som blir. Sen så ska den stå klar för resan. Ååååååå fan vad skoj det ska bli. Det är väl det här man köpte båten för. Faaan vad tiden går långsammt nu. Seeee u

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar