lördag 17 december 2011

Idag skulle det varit fiske

Idag skulle jag provat mina nya pulkor som Jocke på LMP hjälpt mej med. Där är mannen som kan tycker jag. Vänligt bemötande när man ringer och har bekymmer, snabba beslut och snabbt ordnat. Så tack för hjälpen LMP. Men som sagt idag skulle det fiskas var det tänkt. Men igår när man kollade vädret så sa det 15 m/s, jävla skit bara att ställa in, så nu ska vi försöka va med på annandagen i Gesses tävling och hoppas på att den går att genomföra. Som det ser ut nu så är alla bekymmer med båten lösta, så nu hoppas jag att jag inte behöver någon assistans på sjön.

1 kommentar:

  1. Tack för era tankar och idéer. Men jag är lyckligt lottad och har en far utöver det vanliga. Han ar legat ute i ur och skur samt i snöfall och hållt på ned bromsarna. Han började om från början så nu får vi se vid nästa bes hur det blev

    SvaraRadera