söndag 31 oktober 2010

Varför blev jag inte förvånad

Så här har våran dag varit ömsom ljust och ömsom mörker. Pulkor som leker ubåtar , rullar som havererar och stackers som släpper från riggvajern så spöet far upp som en sprättebåge och man får en helvetespuls i tro om att det är en storlax, och som en underbar och trevlig avslutning på denna underbara skitsöndag så tappade jag min gympasko i vattnet när jag klev iland från min båt så där satte jag punkt för en fisketur med väldigt mycket skratt ombord. För när det är något som händer så har jag och min vapendragare Patrik ( Team Salmonizer ) alltid nära till ett skratt när vi rider ut alla problem vi drar på oss. Så Patrik tack för en underbart rolig helg och tack Angelica ( Patriks fru ) för att jag får låna din gubbe då och då. Jodå vi fick all en laxretur idag med så helt tomt blev det inte i båten. Jag vill passa på och tacka Team Gesse med för en rolig minitävling i går och för en bra fest även att vi inte vart så länge på den. Tack även för hjälpen med övernattningen. Nu ser vi fram imot nästa fiskepass och dess udda äventyr som inträffar. Väl mött då. Skitfiske på er alla där ute. Over and out from Team Trollingkoma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar