tisdag 8 juni 2010

HJÄLP



Hjälp. Hur fasen ska man kunna koppla dessa två tillsammans med nmea0183 när det inte finns någon beskrivning någonstans. Det enda jag har kvar snart är att ringa tillverkaren och få svaret att kolla instruktionerna till den andra enheten. Så kommer det att låta från de båda men jag får prova. Finns det ingen i vårat avlånga land som kör med en Autopilot av märket TMQ AP47 och som har kopplat ihop den med ett LOWRANCE HDS 5M. Vilka färger på kablarna är det som gäller. Jag har läst men fattar noll. Är jag verkligen så korkad så jag inte kan fixa ihop två instrument. Ja fan troat snart. Har passat på att betalat min hamnplats i GVränna med så nu får jag bo där ett tag. Det kommer att bli smidigt att fiska ett tag nu. NBi som kanske känner på er att ni kan hjälpa mej kan mejla mej på adressen.

kent@nilssonsrallyfoto.se

Tack för hjäpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar