söndag 6 juni 2010

Ett jätte tack till en speciell person

Denna speciella person som får ett enormt tack är Patrik från Team Salmonizer. Han har bistått med goda råd, personlig närvaro vid resor då båten hämtades hem och när den största delen av utrustningen inhandlades. När båten sjösattes och under jungfrufärden. Han har haft bra svar på mina frågor. Hjälpt mej med länkar till bra att ha saker. Med andra ord så under min resa från NOLL till fullt utrustad trollingbåtsägare så har han stått vid min sida med glatt humör och en enorm kunskapsbank som jag fått ösa fritt ur. Nu ska vi bara fiska en sjuhelvetes massa med. Tack Patrik du är en sann vän och nu är vi framme vid målet.

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vad jag ska säga.
    Men ett tack är det minsta jag kan säga ;-)
    För att jag har fått vara med på färden
    från bygge till fisket. :D
    Och när det gäller trolling o båtbygget
    så måste jag säga att där har du
    lyckats storartat!!!
    Inte nog med att båten är fin o bra byggd,
    den fångar fisk oxå :D
    Pricken över i:et är ju helt klart autopiloten!!
    Och när du säger att vi ska fiska en sjuhelvetes massa, så räcker inte det ;-)

    Många vänner finns men riktiga vänner är få
    men du är en av dom!!!

    Må Bäst!
    / Patrik

    SvaraRadera