måndag 17 maj 2010

Mer godis

Nu ska nog det sista av de dyrare momenten var införskaffade. I kväll så betällde jag dessa tekniska apparaterna. Jag hoppas att jag har gjort det rätta valet nu med dom pengarna jag hadde till förfogande över bygget. Nu ska vi se om vi kan få hem båten med på fredag. Jag hoppas dom hinner få ihop det. Det skulle hänga på planerboardshjulen om dom skulle hinna eloxeras. Annars kunde jag få båten ändå och dom skickar upp hjulen sen. Jag ska ringa på onsdag och se om dom får ihop det.


Lowrance Mark 5X Pro

Lovrance HDS-5m




VHF med FM Radio Lowrance LVR-880E














Det var nog det hela vid denna beställningen. Nu ska jag bara se om jag hittar ett ställe och beställa mina planerboardlinor. Jag hadde en i Huddinge men jag kommer inte på vad företaget hette. Jag hoppas jag hittar det för dom linorna vara bra,

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar