onsdag 26 maj 2010

Gudarna måste vara tokiga

Inte får jag någon båt än. Det strular fortfarande med den där förbannade autopiloten. Jag ringde företaget idag som håller på med den. Jag fick ett bra svar och ett dåligt. Det som var bra var att det bara var två timmars jobb kvar med den sen skulle det vara klart. Den mindre roliga svaret var att hydralstyrningen är gammal så det fanns inget standard uttag på den som man kunde gå in med autopiloten. Snart börjar jag undra vad fan det är som händer. Jag vill ha min båt nu. Trollingen är ju i fullgång över allt. Man kan ju inte åka på en tävling om man inte har en båt. Men man kanske får nöja sej med en jävla badbalja och en paddel och en spöhållare så kanske man kan få någon fisk ialla fall. Ja ja ja det löser sej säkert en dag då solen står högt på himlen.

2 kommentarer:

  1. F*n va tråkigt för dig!
    hoppas att det löser sig snarast!!!

    SvaraRadera
  2. Ja det hoppas jag med. Det börjar bli surt att vänta nu. På lördag är det ju tre veckor sen dom fick båten. Men dom är klurig pojkarna där nere så dom fixar säkert det där.

    SvaraRadera