måndag 8 augusti 2011

skitfel

Det här kanske är boven i dramat. Har laddat batteriet hela dagen igår men hadde bara 8v idag när jag kom till båten. Jag har satt ett annat batteri på laddning nu som jag ska ha med mej i morron till båten. En kompis trodde att det kunde vara batteriet som var dåligt så det inte finns ström till allt och då tog tydligen elen den lättaste vägen och det innebär att han inte orkar driva autopiloten ihop med något annat. Jag hoppas att det är ett sånt här simpelt fel nu så jag kan skruva ihop allt i morgon. På torsdag så ska hon ställas in på firma för att få kamremmen bytt medans jag är iväg på semester. Det var ju tänkt att jag skulle ta en tur på vättern på onsdag men det ser mörkt ut just nu så den turen får nog vänta tills jag är hemma från semestern om två veckor. Men vi får se hur det går i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar