söndag 5 december 2010

Undrens tid är här

Undrens tid är här HALLELUJA. Äntligen har det omöjliga hänt. Jag har slagit Markus "Kläckarkungen" Törngren i pimpel. Vi snackar stor sensation nu. Under alla år vi känt varandra så har han alltid tvålat dit mej i vinterfiskets ädla konst. Men idag hände det otroliga. En dag som var sjuhelvets svårfiskad så slog jag honom. Jag gnetade ihop hela tre fiskar på hela dagen medans Markus bara fick två. Tjoho på mej. Men jag är ödmjuk för jag vet att resten av våra pimpelhelger så kommer jag att åka på stordäng igen. Jag passar på att gotta mej ett tag nu innan det är dax för nästa fajt.

2 kommentarer:

  1. jadu, passa på och njut ordentligt innan ni ska ut igen!!! "kläckarkungen" är inte att lita på!!!! ;)

    SvaraRadera
  2. Nä precis. Jag gottar mej så mycket att jag gottat mej snart helt fördärvad. Men som sagt jag är en ödmjuk person och jag vet att jag kommer att få agera ispolerare många gånger till i vinter.

    SvaraRadera