tisdag 20 augusti 2013

Provmonterat

 
Hunnit med att provmontera fästet i kväll med. Det ser helt okej ut tycker jag. Så i morgon så är det bara att måla det så är allt klart för montering på söndag kväll. Måste köpa lite bultar och annat skräp innan jag kan fastmontera allt. Då kommer även länspumparna att monteras och i sista stund så bestämde jag mej för att sätta i två stycken. Sen så måste jag köpa nåågot slags tätningsmedel som jag kan limma i den stor svarta konen som används för kabelgenomförning. Det kommer in vatten där när man ligger i hamnen och man sitter alla i aktern så blir den lite baktung och då kommer vattnet in bakvägen genom den kabelgenomförningen. Är det någon som har ett bra tipps på något medel att täta med där så skriv gärna i gästboken.
 
 
 
Elwinschen med fäste sett framifrån

 
Elwinschen med fäste sett från sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar