måndag 12 december 2011

Skit bromsar

Då var ombes klar och det gick ju givetvis åt helvete. Trodde i min enfald att jag fått till en jämn bromsverkan på kärrjävlen. Men som allt annat så jävlas även det här. Jag börjar bli allmänt trött på den här skiten nu. Är det inte båten så är det något runt i kring. Har fan inte fiskat på över ett halvår. Men det är bara att bita ihop och lägga sej ute i skiten och försöka få till bromsarna. Ett jätte stort tack till min far som erbjuder sej att försöka få till det. Men vi får se, ska försöka få ihop det till helgen men då kommer det väl att storma eller något annat skit som kommer ivägen. Vågar fan inte hoppas på något längre.

3 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag kan rekomendera starkt att du besiktigar utan båt på kärran, alltså med kärran tom.
    Hade exakt samma problem som dig med ombesiktningar på mitt trolling ekipage.
    Besiktigade kärran tom och vipps gick den igenom när det inte blev sådant tryck på hjulen som när båten ligger på.

    Lycka till
    / Nicke

    SvaraRadera
  2. Det kan ju säkert bli bra att besiktiga utan båt på, men då är ju fortfarande bromsarna ojämna vid last, inte värst smart vid en kraftig inbromsning.

    SvaraRadera
  3. Du må fara norrut å besikta, på flata går den igenom annars får man 3 försök utan att besiktiga om....//HC stortall.blogspot.com

    SvaraRadera